Termék visszaküldése/elállás

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Részletekért kérjük tanulmányozza az: Általános Szerződési Feltételeinket.

A termék(ek) visszaküldésének szándékát kérjük email-ben jelezze a rendeles(kukac)taskaszigetajka.hu email címen.

Elállás illetve termékcsere esetén a terméket, annak tartozékaival együtt sértetlen állapotban, saját költségén küldje vissza a Szolgáltató részére: Táskasziget Kft, 8400 Ajka, Fő u. 66. címre. A Táskasziget Ajka Webáruház a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra téríti vissza.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Kérjük, hogy a dobozba kerüljön bele a kitöltött Elállási Nyilatkozat.


Fizetési módok

Utánvét
Kiszállításkor készpénzben vagy bankkártyával fizethető

Online bankkártyás fizetés
A megbízható Barion Pénzügyi Zrt. rendszerén keresztül.

Banki átutalás
A megrendelés befejezését követően elküldjük a banki adatokat a megrendelésében megadott e-mail címre.

Táskasziget  Kft.
Raiffeisen Bank
12085004-01672125-00100009

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy megrendelése csak aztuán kerül feldolgozásra miután a megrendelés összege beérkezett hozzánk.

Garancia/jótállás

A garanciával és jótállással kapcsolatos információkat:  ÁSZF

Szállítási információ

GLS  futárszolgálat 
Kézbesítés az Ön által megadott szállítási címre történik.
Szállítási idő 1-2 munkanap (az esetleg változásról e-mailben értesítjük).
Tájékoztatás a leszállítás időpontjáról  sms-ben és e-mailben.
Ha a futár nem éri utol, a következő munkanapon ismét megkísérli kikézbesíteni a küldeményt.
Ha szeretnéd megváltoztatni a kézbesítés idejét, akkor azt a Futárszolgálattól kapott e-mail-ben levő linken teheted meg.